12 Ekim 2011 Çarşamba

Şizofren Aşka Mektup


"Seni yollarca, şehirlerce uzağından sevdim. Seni, kelimelerce, şiirlerce yakınından sevdim. Seni dünya üzerinde sanki ilk kez benim için kalemi eline alıp yazdığın mektuplarca sevdim. Seni umutsuzca, beklentisizce , hayallerce sevdim, uzağından. Hayatımı, öyle olduğu gibi bıraktım. Şehrine geldim ama kalbine giremeden sevdim. Neydik biz, o yıllarda, hiç düşündün mü? Neydik birbirimiz için sevgili?"


Cezmi Ersöz - Şizofren Aşka Mektup



Cezmi Ersöz ismini uzun zamandır duyuyordum. Geçenlerde internette ismini tekrar gördüm ve bu defa almaya karar verdim. Kitaplarının arasından, ilgimi çeken başlıklı olanını satın aldım.

Şizofren Aşka Mektup diğer okuduğumuz romanlara göre farklı bir üslupla yazılmış bir kitap. Tam anlamıyla şizofren bir kişinin anlatımı olarak tabir edemeyeceğimiz, değişik bir anlatım kullanılmış.

Deneme tarzında yazılan "Şizofren Aşka Mektup"u sıkılmadan okuyabilirsiniz. Çünkü her paragraf kendi içinde farklı konu anlatıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder