24 Nisan 2010 Cumartesi

23 Nisan ve Laleler

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle olan resmi tatilimizi bu yıl da güzel bir şekilde değerlendirdik.
Ulusal Egemenliğimizi kazanmamızda en büyük rolü olan başta Ulu Önder Atatürk ve askerlerimizi anarak güne başladık.

Baharın gelmesiyle ortalık yeşilleniyor, renkleniyor. Laleler ise en güzel çiçeklerden biri. Ama ne yazık ki ömrü çok kısa. Hemen bozuluyorlar. Çiçeklerin fotoğrafını çekmek veya laleler arasında bol bol gezmek istiyorsanız zamanını kaçırmayın...

Geçen sene tam zamanında gitmiştim. Bu sene biraz geç kalmışım. Emirgan Parkı'nda laleler çoktan ekilmiş. Ve bozulmaya yüz tutmuşlar bile. Ben yine de bolca çektim.





1 yorum:

  1. Emirgan'ın bende özel bir yeri vardır,anlamı büyüktür...Eski istanbulu hala bağrında taşır Emirgan....
    Fotoğrafların beni çok mutlu etti,sanki bana armağan gibi oldular..

    YanıtlaSil