21 Mart 2010 Pazar

Kurumuş çiçeklerim ve ilkbahar güneşi...

En az 3 en fazla 7 yıllık güzel birikimlerim. Genellikle babamın anneme aldığı çiçekler bunlar. Doğum günü, sevgililer günü, Dünya Kadınlar Günü veya o an görülüp alınan şirin çiçekler. Ben de içlerinden en güzellerini seçip, ansiklopedilerin arasına koyardım. 32 ciltlik ansiklopedinin 2,4,12 ve 15 nolu kitaplarının arasında yıllarca saklandı. Bunlar en çok sevdiğim rakamlardı çünkü. Dolabı açıp baktığımda ilk o rakamları fark ederdim. Çiçeklerimin de onların içinde kurutmuşum. (Bu arada artık o ansiklopediler yok)

Gül, karanfil, papatya, gelin çiçeği denilen beyaz küçük tomurcuklu çiçek, çeşitli yapraklar ve ismini bilmediğim bir diğeri...


2 yorum:

  1. ben boşuna sana "bu zamana ait değilsin "demiyorum=)
    Yıllarca güllere anlam vermek ve fotoğraflarını çekmek=)
    orjinal hatunum benim=)
    bu arada benimde beş yıllık gül koleksiyonum var=)

    YanıtlaSil
  2. Oooo süpermiş gül koleksiyonu :)) onları değerlendir mutlaka;)
    saol canım:)

    YanıtlaSil