2 Ocak 2010 Cumartesi

Mutlu Yıllar

Yeni yıl, yılbaşı, hediye, ne giysek, nerede kutlasak derken bir bakmışız bitmişte ayın 2 si olmuş bile... Yahu ne çabuk geçiyor bu günler?

Allahtan haftasonuyla birleşti de, rahatça uyuma ve dinlenme fırsatımız oldu. Ama yeni yıla güzel girdik. Eğlendik. Zorla oynattılar bile bizi. :)
Babanemlerde; halamlar, kuzenlerim ve ailemle beraberdik o akşam. Yılbaşı gecesinin doyumsuzca yemek yemek olduğunu anladım bir kez daha. Niye öyle oluyor bilmiyorum ama durmadan birşeyler yeme ihtiyacı duyuyor insan sanki. Yeni yıla girmenin verdiği rahatlık ve özgürlükle de her türlü abur-cubura, içkiye izin veriyor beynimiz... (Ertesi gün ise mide yanması..)

Bol bol fotoğraf çektik. Halamın kızları Sedef ve Sinem varken ben bu fırsatı kaçırır mıyım acaba? Onlar benim bir numaralı mankenlerim. Güzeller ve güzel poz veriyorlar. Bana da çekmesi kalıyor :)
Yeni yıla nasıl girersek öyle gidermiş ya, ben bu yıla elimde laptopla giriceğim galiba. Saat 12 gelecek diye beklerken bir bakmışım gelmiştim haberimiz yok. Kuzenim Sedefle elimizde laptop fotoğraflara bakmaya dalmışız :) Demek benim 2010 yılım elimde laptopla geçecek. (Yeni laptopumla bundan hiç şüphem yok :D )

01 Ocak babanemin doğum günüymüş. Bizde yeni yıl pastamızı ona söylediğimiz iyi ki doğdun şarkıları eşliğinde kestik. Hem yeni yılı hem de doğum gününü kutlamış olduk. :) Babanem de tabi ki yine duygulandı :)

İçkinin vermiş olduğu güzel bir uyku haliyle uymak çok hoş. Yastığa başını koyduğu gibi uyuyor insan...

Yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl herkese kutlu olsunnnnnn...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder