15 Ocak 2010 Cuma

İyi ki doğmuşum :)

15 Ocak... Bugün benim doğum günüm...

Doğum günümü kutlayan, hatırlayan, iyi dileklerde bulunan başta aileme ve tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.

İnternet sağolsun, herşeyi kolaylaştırdığı gibi bunu da kolaylaştırdı. Artık insanlar düşüncelerini daha hızlı bir şekilde açıklayabiliyor. Doğum günü mesajlarım hemencecik mail, telefon ve facebook vasıtasıyla ulaştı bana. :)

Benim de doğum günü dileklerim saat gece 12'yi geçer geçmez gelmeye başladı. Her sene olduğu gibi yine ilk kutlayan biricik canım arkadaşım Begüm'dü.

Ama benim öyle takıntılarım yoktur. Kutlanmış kutlanmamış, hediyeymiş, oymuş buymuş... Ne fark eder ki? İnsanın karşısındakine iyi davranması, ona değer vermesi, onu üzmemesi, saygı duyması, sevmesi zaten en önemli hediye değil midir?

Tüm ısrarlarıma karşın annem ve babam pasta almak için çoktan sözleşmişlerdi bile. Onlarında mutlu günü tabi... Yedi sene sabırsızlıkla bekledikleri bebeklerine kavuştukları gün. Benim ise şanslı olduğum en büyük olay, onların çocuğu olmam...

Teşekkürler her şey için :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder